lördag 27 december 2008

Tillbaka..

Helgen är slut och det är dags att sätta sig in i vardagen igen..

Sitter här med finbyxor och vitskjorta och tar mig en kopp kaffe, ska snart äta lite frukost och sen iväg till Borlänge för att döma årets KM..

Senare hoppas jag att jag hinner upp till sågmyra innan de stänger.. men det ska nog gå.. För, pengarna jag fick i julklapp får gå till sånt som jag vill ha, det är ju jättetråkigt om de ska gå till vardagliga saker.. Och kläder och sånt unnar jag mig inte annars.. så nu är väl ett bra tillfälle.. :)

Har för övrigt ingen aning om hur vi har öppet på jobbet nästa vecka, fick aldrig något svar på den frågan.. så jag vet inte hur jag ska jobba, men det löser sig väl... :) I morgon vet jag iallafall.. jag har tisdagens leverans som ska plockas upp då...

Blabla, nu ska jag få tyst på Tjabo innan jag också får fnatt..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar