måndag 22 december 2008

Så gick det..

Ligger i soffan i vanlig ordning, så som jag alltid gör den här tiden, den här dagen, varje vecka..

Sjukhusbesöket gick bra idag, väldigt lite folk på hela sjukhuset idag, kan bero på att det snart är jul.. många lediga.. men så var det nog det enda stället som det var lite folk på.. jösses vilken trafik! Vilka köer!

Så jag då, att man aldrig lär sig att inte köpa julklappar sista dagarna innan jul.. hopplöst ju.. Men på just den affären där jag skulle in, där var det ganska lugnt, inte alls mycket kö.. skönt! Värre var det ju med parkering..

Kom hem, pysslade lite, slog in klapparna och ja, ja nu ligger jag här. och här tänker jag ligga hela kvällen, lite halvtrist, men jag börjar bli riktigt van med detta nu! :)

Jag längtar verkligen till julafton! God mat och släkten samlad, typ..

Har lite dåligt samvete bara, jag har sagt ifrån att åka ner till Svärföräldrarna, sällan jag är där, de har katter.. känner att jag inte vill åka ner och bli dålig, speciellt inte på julafton..

Igår var Alec dit, så när han kom hem så blev jag dålig, satt väl katt i kläderna.. tror jag är mer känslig nu när jag tar sprutorna än annars.. men lika där, det går ju över.. eller, inte kattallergin, men så här toköverkänslig brukar jag inte vara för katterna..

Blabla, tomtugg..

Åter till tv-apparaten

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar