fredag 12 december 2008

Sååå mycket!!

Dagen idag då.. jaa..

Unnade mig att sova ut ordentligt i morse, kom ju hem sent igår efter jobbet, så tyckte väl att jag förtjänade det.. :) Vaknade halv nio, gick upp och laddade perkulatorn, tände i spisen och satte mig vid datorn för att påbörja projektarbetet.. började bra iallafall! :)

Sen for jag ner till mor och far för att äta upp deras mat.. vårt skafferi var tomt i morse,, grr,, Men mamma har alltid mat.. :) Sen när jag var på väg därifrån och ner till gymet så ringde pappa, tyckte jag skulle vända och sätta på kaffe där nere också, för han var på väg hem.. jaa.. så jag blev kvar där till ett-tiden, sen ner på gymet och solade lite..

Vid halv tre åkte jag å Alec till Sandviken, han skulle till frissan och jag fick handla en massa mat på Maxi.. Sen en runda på stan..

Fyra timmar senare var vi på plats i Hofors för julbord med hans jobb.. Var bra tycker jag, speciellt allt gott till efterrätt....

Ja, å nu är vi hemma igen.. ligger nedbäddad i soffan och tittar på Idol.. Jag å Tjabo här, Alec och hans kusin i källaren och lirar lite gura..

JA, så var min dag.. härliga fredag.. Någon torktumlare fick vi inte hem idag, har lite problem med frakten hem, både jag och Alec har ju pyttesmå bilar, utan drag.. Pappas skåpbil är full i elmaterial, så där får det inte plats, släpvagnen är obesiktigad.. Mjaa, så vet inte riktigt hur vi ska lösa det, ska kolla med bror min i morgon, kanske hans bil funkar..

Näe, nu slappa..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar