onsdag 17 december 2008

Vilken dag..

Dagen har rullat på i rasande fart! Har hunnit allt jag skulle göra idag förutom att skriva klart rapporten, det som egentligen var prio ett, men jag har läst nästan 100 sidor och skrivit en sammanfattning över dem för att förbereda själva skrivandet i morgon, så det är lugnt än så länge.. :)

i Förmiddags blev det tvätt och sågande och staplande av ved.. Kom överens med Alec om att vi ska köpa riktig ved, det är hopplöst att försöka elda den ved vi har nu, lastpallar och skit, brinner upp på nolltid, så det får bli några kubik blandved att kombinera med.. så blir det bra.. Hann också med att söka två jobb, jag hoppas verkligen att någon nappar, det var kanonjobb som det verkar, jobb som CAD-tekniker, vore ju fantastiskt!

Sen då, eftermiddagen, fortsatte plugga lite, ställde mig också stekte pannkakor, fick en mycket lycklig sambo, haha, sen pluggade jag lite till, städade hela huset och sen vart det kväller.. Bytte om och åkte ner på gymet, skulle köra ben men gav upp efter två övningar, körde tre set mage och sen blev det lite solning och hemgång.. Mina fötter krånglar ibland, med några års mellanrum brukar det kunna bli nå tok, och nu kände jag att det är på gång igen, hälsenan vill sig inte riktigt..

Nu blír det en kväll i Tv-soffan, mysigt!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar