tisdag 23 december 2008

Knuffa bil..

En bra dag har snart passerat.. har hunnit med att träna, äta, spelat spel, knuffat en Nissan, jobbat, hämtat och lämnat grejer hos farbror Kenneth och gjort två besök hos mamma och pappa..

Nissan fick jag knuffa för att jag glömde slå av lyserna på den när jag kom hem.. Alec kom och tog min bil medan jag tränade och lämnade sin bil där min hade stått.. han skulle till Bjursås och hämta grejer till den tredje bilen, till Novan.. Å inte kan man åka Nissan om man har som mål att ta sig över kommungränsen.. det är för riskabelt..

Ja, det var väl hela dagen det.. kul..

Alec hämtade ved medan jag var på jobbet, så nu är det massor nere i källaren och ännu mera ute.. underbart skönt! Torr härlig ved! :)

Nyss hemkommen, nu blir det en skinkmacka och sen sängen..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar