onsdag 31 december 2008

Nu är det...

Sista dagen på året.. Inget speciellt med det egentligen,

Lite speciellt kommer väl kanske alla såna här helger att vara fram till augusti.. Detta är ju faktiskt första nyår som firas i huset, för våran del iallafall.. :) Ser ut att kunna bli ganska livat här bland grannarna och alla i natt, marschallerna är tända utanför var och varannat hus.. trevligt! :)

Kamerabatteriet är laddat, bålen är blandad och folket är på väg.. Nu vänner, nu är det fest.. fantastiskt! En lugn fest givetvis, så klart, öh, typ..

Lite kluven är jag i frågan om smällare, eller ja, raketer.. 150 st ligger i köket.. men så tänker man ju på att några av våra grannar har hundar.. men sen vet man ju inte om de reagerar heller.. de kanske inte ens är hemma.. å andra sidan så blir ju jag inte speciellt road av såna amatörraketer, samtidigt som en hund kan bli ihjälskrämd i huset bredvid.. det är ju inte värt det.. näe.. hmm.. Fy tusan vad jag är omtänksam.. jajemen! muaahhaha!

Nä, nu lär jag återgå till.. öh.. hrm.. tja, jag lär iallafall sätta in Tjabo i buren nu, för en av gästerna är livrädd för fåglar...

Återkommer.. men inte i år...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar