söndag 7 december 2008

Garageträning..

Söndag, verkligen allt annat än en vilodag för vissa..

Väldigt lite att göra på jobbet, men med det jobbet jag har finns egentligen hur mycket som helst att göra, bara man frångår de vardagliga rutinerna ibland.. Så, idag när jag vart klar med det som skulle göras satte jag ígång och röja.. Massa grejer, försökte få lite ordning på allt, men jag får göra det mer grundligt när jag börjar på heltid i februari.. hinner inte nu..

Efter jobbet åkte jag och handlade mat och sen hem, käka och la mig på soffan och vilade en timme..

Sen ner till mamma och pappa för att träna i garaget.. Jag å pappa, roligt! Bänk och triceps blev det idag.. Tjabo såg överlycklig ut där han satt högst upp på cablecrossen.. som vanligt.. Måste se lite underligt ut att ha en färgglad papegoja på axeln i december.. är ju tur han är tålig, ner till -10 grader iallafall.. brabra..

Nu ligger jag på soffan och här tänker jag ligga resten av kvällen.. bara lata mig.. äta godis och mysa..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar