måndag 8 december 2008

Korv med gröt..

Hemkommen från sjukhuset.. gick väl sisådär denna vecka med, fick tjata åt mig sprutan.. Fick som en böld på armen efter förra veckan, gick över i lördags.. men sånt behöver man ju inte berätta för läkaren, för då blir det till att backa i vaccinationen och så tar det mycket längre tid.. jag vill att det ska gå snabbt så jag får börja med gräsvaccinationen så fort som möjligt..

Jaja,

Inte vart det till att laga mat idag heller, har som inte den orken när jag kommer hem.. så, det vart en korv med gröt.. ja, alltså inte en korv.. utan gröt från en korv.. Findus.. ja, gröt på korv.. jösses vad fult..

Nu ligger jag i soffan och planerna för dagen är att ligga kvar här.. hela dagen.. försöka plugga lite.. får se hur det blir med det.. det visar sig..

Ja, ja men så ner i skolböckerna nu. .

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar