onsdag 31 december 2008

Nyårslöften...

Löften tycker jag inte låter så bra, hade varit bättre om det hetat "nyårsmål", för varje år sätts nya mål upp för det nya året.. För 2008 hade jag som mål att göra över 100 kg i bänkpress - och det gjorde jag.. Sen la jag ett nyårslöfte att jag skulle ägna mer tid åt mina kompisar, men det höll inte länge, verkligen inte.. så, målet klarade jag men löftet sprack...

Så, Mina Mål för 2009 blir att fortsätta öka i bänken och sikta mot det Nordiska rekordet, samt medalj på SM.

Ska även göra allt jag kan för att få ett jobb som CAD-tekniker.. det är ett mål..

Ska även få rullning på egna företaget.. Hemsidan ska bli klar bland annat, sen lär jag ju få in lite ritningsjobb där också.. brabra..

Ja det ska väl inte vara så svårt att ordna detta..

Ett annat mål som jag siktar på att klara är att vara så pass frisk hela året att jag inte behöver ta några uppehåll i träningen utan klara av att köra på max hela tiden, det är ett mål som jag verkligen ska kämpa för att klara av.. Och med sjuk menar jag väl egentligen allergisk, för 2008 har många många månader blivit dåliga träningsmånader för att jag varit sjuk i allergin..

Nu, gymmet!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar