torsdag 11 december 2008

Vintervärme..

I morse kom jag för en gångs skull upp i tid.. skönt! Knata ner i källarn och tände i kaminen, satt där och väntade på att kaffet skulle bli klart, sååå skönt! :)

Sen satt jag fart å pluggade, alla föreläsningar fungerar fortfarande inte.. jag hoppas det inte är något viktigt jag missar.. hmm..

Ska snart äta mat, sen fortsätta plugga en stund till, senare ska jag träna med pappa och därefter jobba.. vet inte riktigt hur jag ska få tiden att gå ihop.. pappa kommer hem vid sex, och då skulle jag behöva vara på jobbet redan för att ha en chans att komma hem i tid.. vi får se hur det går..

Skulle ju ha jobbat igår men inventeringsprogrammet fungerade fortfarande inte när jag ringde in vid tre.. Får se om det funkar idag.. Sen har jag redan två dagars leveranser som ligger och väntar på att bli inplockade, men om jag ska inventera hinner jag inte med det idag, och i morgon ska jag bort på kvällen, så det lär ligga till på söndag.. får bli så helt enkelt..

Nej, nu måste jag ha mat..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar