torsdag 25 december 2008

Helt perfekt!

Årets Julafton blev fantastisk!

De hade dukat långbord i garaget, eller, "hobbyrummet" passar nog bättre. God mat och humöret på topp! Riktigt trevligt!

Så fick vi Farmor och Farfars köttbullar!:) Så klart det inte bara är farmors köttbullar, någon ska ju skjuta älgen också.. Åh fantastiskt goda är de!

I år fick jag precis allt som jag önskat mig, allt! Jag är glad! :) Mormor och morfar fick till och med tag på en blombänk, en som var jättefin.. de som jag hittat har sett ut som rappel, varit pyttesmå och rangliga.. den här bänken var kanon! Helt perfekt!

Så en sverigekarta, en stoooor en, en popcornmaskin och boken "fysik i vardagen" toppen!

Presentkort på Ikea! Det passar ju speciellt bra nu.. blir nog till att köpa tavlor för det. Väggarna är tomma här.. Tusen tack!

Pengar, godis och köttbullar fick jag med! Snudd på att de där köttbullarna hamnar i godisskålen med! mmm! :)


Ledtråden till mammas födelsedagspresent igår hjälpte henne inte.. hon trodde hon skulle få ett vitrinskåp.. Men den där servisen har ett namn, den heter Gustavsberg.. Och mammas present har samma namn.. och visst var det porslin det med.. Men en Wc-stol..

Ja, så min mamma fick en toalett av hennes barn i 45-årspresent.. Vem vill inte ha en sån? hahaha..

Nu ska jag sätta mig och Cadda lite.. idag blir en lugn dag och jag ska varken tänka på jobb, skola eller träning.. bara slappa, äta popcorn och ha det bra!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar