måndag 22 december 2008

En förfrågan..

För ett par veckor sedan ringde en man som jag bara känner till namnet på.. Han hade en förfrågan.. Han undrade om jag var intresserad av att bli en del av en ny affärsidé.. Sälja kosttillskott via en sida på nätet..

Jag tyckte det verkade lite lurt och tänkte in mera på det.. Men så ikväll ringde han igen.. Så jag frågade rakt ut vad han skulle med mig till? Mena, han känner ju inte mig, han hade fått tag på mitt nummer via Dalblads hemsida där jag står med som återförsäljare.. Men han bor här i byn och känner ju min pappa.. lite iallafall... men han behövde iallafall min hjälp sa han.. jaja..

Så jag gjorde klart vilka krav jag har, absolut ingen försäljning av kosttillskott som kommer från oseriösa försäljare.. alltså ingenting som jag inte redan känner till.. för många tillverkare av kosttillskott säljer också en massa annat skit, dopingpreparat..

Han lovade att det inte var något sånt och jag fick namnet på alla tillverkare.. så det lät ju bra..

Så, vi får väl se vad det blir för samarbete här.. de får ringa om de vill ha hjälp.. så vi får se..

----

Snart är det jul.. tjohoo! :) lite ledighet blir det allt, ja, inte från skolan då, det har jag inte tid med.. men från jobbet blir det några dagar ledigt, ska bli skönt! :)

Näe.. tvn.. jag är trött..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar