måndag 29 december 2008

En spruta..

Måndag igen, jag gillar inte måndagar.. alla ser likadana ut, och det har de gjort sen i slutet av sommaren ju.. vakna, plugga lite, åka till sjukhuset och sen komma hem och vara trött.. det är mina måndagar det..

Är fortfarande kluven vad gäller mina planer inför 2009.. jag vet inte alls vart det bär hän.. jobb eller skola... vilket jobb? önskar det kunde ta och lösa sig snart så jag slipper gå och grubbla över det..

Tänkte jag skulle ringa en del jobbrelaterade samtal nu innan jag åker till Gävle, men att ringa och prata jobb med någon en måndagförmiddag är ingen bra idé... det är nog den sämsta tid på veckan att göra det.. eller, fredag eftermiddagar är inte heller så smart..

--

Bänkpresspasset igår gick iallafall bra.. Det är ju skönt! :)

Nej nu ska jag sätta fart, äta frukost och värma upp bilen.. ska även försöka få fart på föreläsningarna som har krånglat för mig i flera veckor.. det är ju tenta snart..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar