tisdag 30 december 2008

215 mail, mycket jobb..

Magen har flippat ur och likaså min hjärna.. inte mer än vanlig, men ändå urflippad..

Satt i godan ro och åt mat när telefon ringde, jag har ett uppdrag, ett ritningsjobb som ska göras.. underlaget låg på mailen, jojo vist sörrö! Ringde Telia, inte en utan två gånger. Nu fungerar min mail som den ska igen, jag har som inte fått några viktiga mail på mycket länge nu.. men nu fungerar dem och efter att ha startat om datorn står "215 nya mail" kuuuul! Men, nu kan jag återigen ta emot mail från företag och annat viktigt..

Ska ju iväg och träna, men magen är verkligen inte bra, så jag vet inte om jag törs riktigt.. hmm.. så vart det sent också, inte alls så bra.. måste snart iväg till jobbet..

Är väl typiskt, har laddat som tusan hela dagen, så när det väl börjar bli dags så dyker det upp en massa annat ivägen.. Jo, ritningsjobbet kom däremot mycket mycket lägligt.. underbart roligt! :)

Nej, nu måste jag sätta fart..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar