onsdag 17 december 2008

Bara att sätta fart..

Deadline på fredag igen, jag har inte börjat med rapporten ännu, men det är som vanligt. Det är den tredje rapporten som ska in och de två första gjorde jag också i sista minuten.. men nu tänkte jag iallafall försöka göra den klar idag, två dagar före.. bra..

Skulle också behöva gå ut och såga ved och städa huset idag, nu har jag skjutit upp det i flera dagar.. det håller inte!

Ja, så det är väl bara att sätta igång med rapporten, skriva aktivt fram till lunch så hinner jag både såga ved och börja med städningen innan Alec kommer hem..

Ikväll blir det träning, längtar redan, det börjar gå bra nu! Passet igår var det bästa på länge.. pers i både sittande rodd och latsdrag! Kul! :)

JA, full fart..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar