fredag 26 december 2008

Bänkpress..

Vilken skön slappardag det har varit idag.. tänkte jag skulle sätta fart och göra en massa saker, men ibland kan det vara skönt att vara ledig också, så jag skippade pluggande och jobb och har bara tagit det lugnt, kollat på film, städat lite och donat..

Sen när solen gick ner for jag ner till mor och far för ett träningspass med pappa i garaget.. bänk idag så klart.. gick helt fantastiskt bra, måste vara all julmat.. :), tänker inte ens kolla vågen, jag struntar i det, kan hända att det blir 75:an på serie 1.. men då får det bli så.. en tävling i 75an kan jag väl göra.. hahaha.. :)

Skulle egentligen ner till svärföräldrarna och äta, men nu när jag pratade med Alec lät det som att han blir på jobbet nån timme till.. så det får bli potatis och köttbullar här hemma istället..

KM i Borlänge i morgon, själv ska jag inte lyfta något, någon måste ju döma också... så hoppas jag att tävlingen går fort.. skulle vilja åka till Sågmyra och köpa lite kläder.. Skulle vara trevligt med något nytt till nyår..

Mjaa... så kan det vara..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar