måndag 29 december 2008

Inte helt färdig..

Så börjar måndagen lida mot sitt slut.. Tog lång tid inne på sjukan idag, mycket folk och utan ordinarie läkare, så, ja, det tog sin lilla tid..

Sen på väg hem fick jag svänga förbi hos mor och far med elmaterial som jag hämtade ut på Solar när jag ändå var i Gävle.. Väl hemma vart det raka vägen till spisen för att laga mat..

Precis när jag ätit klart och hällt upp kaffe i koppen ringde pappa.. då var han på väg och skulle åka på jobb, men bilen startade inte och startkablarna låg i min bil, ja så det var ju bara att fräsa ner dit... Min Seat har fått starta många bilar i vinter.. eller, samma bilar men många gånger... Den kan nu kalla sig för en hjälte.. bilen alltså.. mjaaa..

Sen då, sen har jag faktiskt hunnit med två föreläsningar.. men nu tänker jag göra kväller.. riktigt trött nu..

Längtar till i morgon, till gymet! Rygg blir det, och jag ser fram emot det passet..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar