torsdag 25 december 2008

En blombänk..

Nu på förmiddagen har det inte hänt så mycket, precis som planerat..

Jag har hunnit röklägga hela huset, sabla skit, fick inte till nå drag, så all rök for åt fel håll.. lustigt.. näe..

Sen gav jag upp eldandet och gick och satte mig här, gjorde en ritning över en blombänk, en som passar precis nedanför fönstret, en som ser likadan ut som den jag fick igår, så de passar ihop.. Ska skicka över en ritning med mått till Farfar och hoppas han har tid och lust att snickra ihop en sån.. :)

Alec pratade om att åka in till Valbo på mellandagsrean.. jisses, får svettattacker bara jag tänker på det.. tror jag skippar det.. mjaa..

Jag ska helt enkelt göra bara ingenting idag.. så är det.. inte springa runt och tacklas med folk i ett köpcentrum.. näe..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar