torsdag 11 december 2008

28 grader!!

Hunnit med mycket plugg idag, skönt! Ska snart börja på projektarbetet.. vet bara inte riktigt vad jag ska göra ännu.. måste ju vara något där jag kan använda alla de nya funktioner jag lärt mig under denna kurs.

Tänkte rita upp en kamin först, men jag tvekar lite än.. får se hur det blir.. en ljusstake annars kanske? en sån stor en.. hmm.. nja.. får se..

28 grader varmt har vi i källaren nu, gudomligt skönt! Jag tror jag ska flytta ner dit.. haha.. :) nej då, hela huset har blivit några grader varmare sen vi kunde börja använda kaminen.. mmm..

Ringde en snubbe idag, ville ha min hjälp, de håller på att starta en webbshop, ska sälja kosttillskott.. vet inte riktigt vad han ville ha mig till, men han sa att han behövde mig.. vi får se hur det blir med den saken, känns som att jag har nog med bollar i luften redan, man måste kunna hejda sig ibland..

Nu blir det en dusch och lite mera funderingar på projektarbetet..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar