lördag 27 december 2008

Kaos...

Hela halva dagen gick åt till KM, en liten liten tävling, ett litet klubbmästerskap med endast 7 tappra deltagare, ändå tog det mig 7 timmar från när jag åkte till jag var hemma igen..

Tilläggas ska att jag hann till Lager 157 i Sågmyra en sväng också.. där gick det fort, långsamt gick det efter vägarna.. jisses! Långa långa köer överallt.. till och med ute i skogen.. i ´Bjursås var det en enda kö genom hela byn.. iofs en väldigt liten by, men kön var lång.. mjaa..

Hittade inte så mycket i sågmyra iallafall.. en stickad rosa tröja, ett rosa linne, två skärp och strumpor.. hmm..

Nu ska jag gå och poppa popcorn i min fantastiska popcornmaskin, för om en stund är det Harry Potter på tv, och det ska jag se.. :)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar