fredag 5 december 2008

Beställning..

Idag har jag hunnit med allt jag skulle hinna med.. Rapporten blev klar före lunch, föreläsningen blev lyssnad på före lunch.. Efter lunch lyssnade jag på en till föreläsning och gjorde sen en ritning på en spiskåpa.

Sen, ja, sen hade jag inte så roligt, kom på att jag ska på julbord i morgon, och jag har inga kläder för sånt, så, jag tänkte att jag skulle åka och köpa mig något fint, så jag satt mig i bilen och åkte till Valbo, där inne sprang jag en stund i förtvivlan, jag avskyr att handla kläder! Det är skitjobbigt! usch! Det slutade med att jag kom ut tomhänt. Svängde förbi pizzerian i Storvik och hämtade mat..

Efter maten ringde jag Siba och bad dem ta hem en torktumlare till mig.. de hade den inte på lager varken i Falun eller Valbo.. Men, nu är den beställd och jag kan hämta den i slutet av veckan om allt går som det ska.. det är lyx! En sån har jag velat ha i flera år nu!

Sen åkte jag ner till gymet och där blev jag kvar i ett par timmar, skönt var det.. rygg och biceps.. brabra..

Nu sitter jag här och är allmänt lycklig och full i socker.. jag har korkat upp min halvlitersFanta.. så jag är glad..

Ska nog lägga mig på soffan en stund nu innan det är dags för sängen..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar