tisdag 9 december 2008

Det vart inte så..

Dagen har överlag varit bra, fortfarande trött sen gårdagen bara..

Försökte plugga lite på dagen, gick sådär.. hann med några ritningar och föreläsningar, men sen strulade det, gick inte att öppna föreläsningarna.. dumt.. får ringa läraren i morgon..

Idag har jag för första gången burit in ved i huset, kändes underbart skönt ska jag säga, och just nu, just i detta nu ligger jag på soffan och njuter av ett supervarmt hus! :)

Ja jösses, låter som att vi köpt ett hus utan värme.. men så är det ju inte.. vill bara inte värma huset med elradiatorer i källaren... övervåningen värms ju med luftvärmepumpen, men det blir ändå så där småkyligt när det är helt ouppvärmt i källaren.. Men nu, nu kan vi elda där, och varmt blir det! :)

Åkte ner och tränade halv fem, biceps och rygg, vart ett riktigt riktigt bra pass! Stark idag. roligt! :)

Efter det for jag till jobbet, inställd på att arbeta fram till midnatt, det är inventering på gång. Men, när jag kom dit visade det sig att systemet inte fungerade, så det blev ingen inventering, blev de vanliga sysslorna.. Och för första gången sen i somras var jag hemma före nio en tisdagkväll, oehört skönt! :)

Jaja, en bra dag iallafall!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar