måndag 22 december 2008

Ont i benet..

Måndag, ska snart göra mig i ordning och åka in till sjukhuset.. Helt i sin ordning alltså..

Idag ska jag också köpa de sista julklapparna. Så ska jag  även inhandla något till mig själv, någonting att ha på mig på julafton.. eller nått.. mjaa.

Klockan är lite mycket nu, idag hade jag tänkt att gå upp i tid och köra ett träningspass med pappa på förmiddagen. Men det sket sig, kunde inte somna igårkväll utan låg vaken till långt efter midnatt.. Hade ont i mitt ben, fick gå upp och ta alvedon, sen låg jag och läste lite på internet och väntade på att det skulle börja verka.. så när det gjorde det lyckades jag somna..

Vet inte om smärtan hör ihop med att jag fick ont i hälsenan i slutet av förra veckan, kanske... Men hur som, det går över..

Näe, nu lär jag hoppa in i duschen..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar