lördag 5 mars 2011

Armbågen small

Denna dag som började så ypperligt bra slutade mycket sämre..
For ner till garaget för ett efterlängtat bänkpass, värme upp som vanligt, på med samma vikter som vanligt.. När jag var i bottenläget med 130 kg på stången small det i armbågen, stannade till med stången på bröstet och hann tänka att det gick åt skogen, sen pressade jag upp vikten, starkare än på länge.. Sen kom smärtan...
Jag blir så less! Varför håller inte armbågarna? Har tagit det väldigt lugnt med bänkandet nu ett bra tag, just för att armbågarna har strulat lite, fått ont någon timme efter träning och sen har det suttit i i några dagar.. Nu vart det lite annorlunda.. Får väl se hur det ser ut och känns i morgon..
Det är svårt att veta vad man ska göra när det blir såhär, jag är inte van vid att vara trasig, vad ska jag göra nu?.. Och vad var det som smällde? Voltaren och armbågsvärmare?
Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas det inte är ännu sämre i morgon..
Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar