lördag 19 mars 2011

Ut i skogen..

Det var något som var konstigt med mig igår, jag var så trött när jag vaknade och när jag kom hem från jobbet somnade jag på soffan och vaknade inte fören två timmar senare.. Inte en optimal tupplur direkt, två timmar är för länge!
Hann få ihop alla tre hyllorna till skrubben och sen for jag och tränade, första bröstpasset sen armbågen small, den känns mycket bättre nu men det var lite trixigt att hitta vinklarna som fungerade.. Idag har jag enormt mycket träningsvärk!

Sitter och dricker kaffe, ska snart göra mig i ordning för en skotertur i det vackra vädret.. Det blir en tur på sjöarna Grycken, Fullen och Edsken igen.. Alltså blir första utmaningen att ta oss till Stjärnsund, ingen aning om hur lederna går, men det visar sig..

Här är lite bilder sen förra helgens tur HÄR

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar