lördag 26 mars 2011

Skotersäsongen är nu över...

Jag ska sluta planera dagar, det är så sällan det blir som man tänkt att det ska bli.. 
Det blev ingen fototur i förmiddags.. Klev upp klockan sju och skrotade runt till åtta, sen vet jag inte vart tiden tog vägen.. Jag har bytt gardiner och betalat räkningar.. Klättrat omkring på taket och bytt batterier i väderstationen och i regnmätaren.. Tagit ut Paramotorn för att starta den för första gången i år, det var vad jag hade hoppats på, det slutade med en sönderriven tumme och inget svar alls av motorn.. Jag tror den behöver lite ompyssling.. Får ta ner den till pappas garage och serva den lite.. 
Sen blev det en liten skotertur, en och en halv timme.. Fortfarande mycket snö kvar i skogen, men det är snöfria fläckar lite här och var.. När man ska över vägen är det inte alls roligt..

Jahapp, det var det det, så får jag längta tills det blir snö igen.. Tror jag ska deppa ihop en smula.. Vad ska jag roa mig med nu då? Det är inte tid för flygning än.. När det blir vet jag inte ännu, får ringa lite samtal till veckan... 

Nu ska jag äta och sen bär det av in till ETC i Sandviken för ett bröstpass.. 

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar