lördag 19 mars 2011

En heldag på skotern..

Jag hann inte prova skärmen idag, stack iväg på en skotertur i förmiddags och kom hem nu strax före åtta.. Det blev en tur på över 8 timmar.. Lägger upp lite bilder sen, nu är jag alldeles för trött..

Alec fick byta rem i skogen.. Sen fick han soppatorsk mitt på Storsjön och fick dras till macken.. Det gick ju det med, med lite krångel.. Vi blev fotograderade av någon nyfiken som stannade bilen och plockade fram kameran.. Sen var den en gubbe som hyttade med näven åt oss också.. Vissa gubbar är bara för bittra..

Ja, jag har ätit grillkorv idag med, baconlindad grillkorv.. Jag tycker fortfarande att korv är gott..
Nu mölar vi chips och dricker läskeblask, känns som att kroppen suger åt sig energin..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar