tisdag 15 mars 2011

Rehab

Vilket härlig tisdag! Jobbet rullade på och på lunchen kom Cattis förbi och vi tog en lunchpromenad i solskenet.. Sprang in på Intersport och köpte ett stift Linex liniment, mitt stift hade gått ut i datum för länge länge sen såg jag..

Efter jobbet fick jag äääntligen åka till gymet, det kändes konstigt att att köra jättemånga reps med lite vikter, men det gick ju det med..
Många övningar som gav upp redan efter första repetitionen, det onda gör ont på ett dåligt sätt..
Hur som, jag körde axlar, biceps och triceps, jättelätt på armarna, lite tyngre axlar, men fortfarande högreps och lätt.. Det kändes underbart skönt efteråt.. Jag längtar redan till morgondagens pass!!

Efter träningen for jag in till Gävle för ett besök på Proteinbutiken, ska börja äta lite kosttillskott igen, känner att jag har behov mera mat.. Sådär före frukost, och mellan jobb och träning.. Då är det väldigt smidigt att hinka i sig proteindrinkar.. Köpte även en Smartshake, jäkligt smart grej det där, så praktisk!
Det är små byttor med gäng som man kan fylla med olika saker och ta med, flera portioner pulver.. Bra storlek och drällfri.. Jag gillar den redan!

Svängde in på Konsum i Gävle för att slänga ett brev i lådan, på parkeringen står två gula bilar mitt emot varandra, och när jag ser en gul bil bara måste jag parkera bredvid den.. När jag kom ut från Konsum stod en av bilägarna och skrattade högt, hon tyckte det såg så gulligt ut.. haha..

Min Seat är ordentligt lortig nu, men känns som inte värt att tvätta i detta blaskväder..
För övrigt drömde jag om min bil inatt, jag drömde att den trillade omkull, jag satt i och bilen voltade.. Lite läbbigt.. Så vart jag ledsen för den gick sönder..

Nu ska jag slappa lite i soffan..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar