lördag 5 mars 2011

Salta pinnar..

Ojdå, klockan är redan fem och det enda jag hunnit med idag är en promenad och frösådd.. Jag har aldrig tillräckligt många växthus, vill så mer än vad jag har plats för.. Någonstans måste man ju hejda sig..
Mor och far åkte till Jämtland igår och jag är avundsjuk. Torpet är precis hur mysigt som helst, Jämtland är så vackert och Torpet är den mest harmoniska platsen som finns, det är ett ställe att vara på när man bara vill vara.. Varken jag eller Alec har några semesterdagar kvar, annars hade vi åkt upp också.. Åka skoter i Bydalen, finfint! Får nöja mig med att titta på bilderna i pappas blogg

Torpet i somras..
Vi får se till att spara några dagar till nästa vinter.. :)
Alec är ute och åker skoter, jag valde att vila armbågen idag, nu är mina lördagsbestyr klara och jag ligger i soffan, dricker fanta och äter salta pinnar.. Ska snart kila ner i tvättstugan..
Ja det var väl det..
Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar