onsdag 30 mars 2011

Mail från mig till mig..

Jobbet följer med mig hem ibland, oftast för att jag kommer på saker som jag skulle ha gjort men glömt bort, för att inte glömma det igen är jag snabb att skicka en påminnelse från min mail till jobbmailen, det tycker jag är smart..

Nu har jag ju tagit helg, inget jobb fören på måndag, det är så skönt.. Sen jag kom hem har jag skickat tre mail från mig till mig, inte för att jag glömt denna gång, bara lite saker som ska fixas.. Det är iallafall ett bra sätt att inte tänka på jobb när jag är ledig, tänk tanken, maila tanken och släpp det.. Så gör jag..

På fredagar brukar jag bli väldigt trött, det är väl så att nedvarvningen är maximal, stupar i säng tidigt på fredagskvällen, alltid!
Idag efter jobbet for jag och tränade, sen en sväng till Valbo för att titta på objektiv och handla lite träningsprylar.. När jag kom hem åkte hörselpropparna i öronen och jag slocknade på soffan, vaknade när Alec kom hem från fisketuren, då var det mörkt ute och jag var jättehungrig.. Dumt att sova för länge, lätt att sova länge..

Nu gott folk, nu är jag pigg igen, kvart över tio och jag är pigg, dålig planering..

I morgon hade jag tänkt att åka på fototur, kanske till Dalarna.. Prova mitt filter, ta bilder på hus.. Vi får se vars de bär hän... Hus just för att jag inte kan, än....

Snart är det vååår!!


Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar