måndag 14 mars 2011

Muskelbristning..

Ju mer jag läser om muskelbristningar desto mer tror jag på att det är det jag fått.. Den HÄR sidan beskriver bra vad en muskelbristning är.

Får bli bättre på att värma upp innan tunga pass helt enkelt..

För övrigt insåg jag snabbt att rubriken på mitt förra inlägg var en aning vilseledande.. Rubriken är det enda som syns av mitt inlägg när det publiceras på Facebook, ultraljud används ju inte bara vid muskelbristningsbehandling om man säger så.. :)

Tjabo har samma problem som fåglarna ute, men istället för att kvittra gallskriker han.. Så försöker han para sig med vattenskålen, det är rostfri och blank så han ser sig själv där.. Gjorde ett försök med att rugga upp ytan med sandpapper, han tycker ändå att han ser en tös i skålen.. Det är inte så bra att papegojor tyr sig till speglar.. Det blir galet..

Någon gång i framtiden kanske han får skaffa sig en riktig tjej..

Återkommer.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar