fredag 18 mars 2011

Skärm

Äntligen fredag, jag har haft en riktigt tröttvecka.. Kanske är det en förkylning som ligger och lurar för jag är halvdöd varje morgon..
Men ja, nu är det äntligen fredag!

Jag tror bestämt att jag ska vara huslig i helgen, röja i skrubben och montera de tre hyllorna från IKEA som jag var och köpte igår.. Har även fått för mig att jag vill baka.. Ärligt talat har jag aldrig bakat småkakor så det tänkte jag prova nu, passande då Alec fyller år på tisdag.. Jag lovar att provsmaka innan jag serverar någon, skulle det bara vara köpkakor på fatet så gick inte bakningen nå bra..

I morgon hoppas jag på bra väder då jag fått låna en skärm av en annan skärmflygare, ska prova och se om den är bättre än min.. Ska försöka låna några skärmar och testa innan jag bestämmer mig för vilken jag vill ha.

Annars blir helgen densamma som den varit de senaste månaderna, åka skoter, grilla korv och träna..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar