tisdag 29 mars 2011

Det är min dag idag..

Idag är det min födelsedag.. Den har än så länge tillbringats som alla andra tisdagar, jobb 7-16.. Förutom att jag fick en present av Alec innan jag åkte i morse då, en polariseringsfilter till kameran.. Tog faktiskt med min kameran till jobbet idag då jag tänkte ut och testa mitt nya filter på lunchen, men på lunchen idag var vädret sämre än sämst med snöblandat regn, jag stannade inne..

Väl hemma har jag stått i köket och gjort två tårtor..

Annars då, någon dag i veckan ska jag troligtvis åka till Österbybruk och prova klubboverall, trodde jag väl aldrig att jag skulle ha en overall med "IFK Dannemora/Österby" på ryggen, haha!

Tjabo har just badat klart i sin vattenskål och är nu överlycklig.. Han tjattrar som bara den, allt han kan säga i ett sprut.. Så gör han alltid efter ett bad, under själva badakten skriker han, rakt ut!.....

..... Många timmar senare, det tog lång tid att skriva det här, det kom folk.. Mormor och morfar, farmor och farfar, mamma och syster har varit förbi.. Nu är jag trött fastän jag har sockerrus... Jobbigt va..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar