lördag 5 mars 2011

Kunde inte hålla mig..

Armbågsuppdatering: Det känns bättre idag än i går!!

Jag tog aldrig med mig träningskläderna när jag for till jobbet i morse, helt inställd på att vila, alternativt motionsträna idag. Men, så blev klockan sju och träningssuget blev för starkt.. Det går att köra knäböj med en trasig armbåge, höll jättebrett på stången och mosade på. Gick riktigt riktigt bra idag!

I morgon ska Alec och gänget ut och åka skoter, jag ska inte följa med, just på grund av armen.. Träningen är prioriterad högre än skoter och jag ska låta armen bli bra innan jag flänger omkring alltför mycket.. Tro nu inte att jag kommer att hålla mig borta från lederna i helgen, nog ska jag ut och åka allt, men kanske inte så långt..

För övrigt verkar det bra att jag inte kunde vara ledig denna vecka och åka till Östersund för skärmflygning, fortsättningen på paramotorkursen skulle jag gå nu i helgen.. Vindbyar på 18m/s i Östersund i morgon, skulle bli en spännande flygtur det.. hrm.. Nej, inget bra flygväder i helgen, inte bra balaseringsväder heller för den delen..

Nu ska jag krypa ner i sängen och klura ut vad jag ska roa mig med i morgon..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar