onsdag 16 mars 2011

Träning..

Det blev rygg idag, 8or och 10or, lagom vikt och armbågen kändes bra..
Fick en galen träningsvärk från passet igår, så lätta vikter och ändå träningsvärk, det är väl ett bevis på att det är bra att variera träningen.. :)

Mja, såhär i mitten av arbetsveckan springer jag i hjulet, har inte så mycket att skriva här.. Äta frukost, jobba, äta mellanmål, jobba, äta lunch, jobba och äta mellanmål och träna, laga mat och äta igen och sen är jag trött.. Samma sak varje dag.. Vilken dag som helst ska jag slita mig upp från min kvällskompis soffan och gå ner i källaren.. Det ska bli storstädning här hemma, några rum i källaren som ska röjas och uppe behöver garderober och skrubben städas.. Blir trött av bara tanken.. haha...

Nej men, så får det bli... Någon dag..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar