onsdag 9 mars 2011

Kläder..

Jag har arbetskläder på mitt jobb, och efter jobbet bär jag nästan alltid träningskläder. Det gör att de gånger jag ska vara civilklädd inte hittar något i garderoben.. Det är ju som såhär att jag växer! Aja, hur som, massa jeans och inga tröjor.. Mellan jobb och sjukhuset sprang jag in i Valbo köpcentrum.. En hel drös med kläder.. Tro det eller ej, men jag tycker verkligen inte om att handla kläder! Ingenting sitter som det ska och det är för mycket konsiga kläder.. Som idag, en tröja som såg jättefin ut, men när jag tog upp den visade det sig att den var halv! En halv tröja!? Ja men, hur som, jag tycker inte om det och när jag väl är där är det lika bra att handla mycket..
Det var min lunch det, shopping.. puh.. Sen iväg till sjukan för vaccinering, hyponsensibilisering, eller allergivaccin.. Gick snabbt idag, skönt!
Ja och efter det har jag legat på sofflocket i vanlig ordning.. Det är som att bli sjuk, och dagen efter är jag frisk igen.. Planerad halvsjukdag...

Soffan med datorn i knät.. Har skickat en del mail fram och tillbaka.. Ett problem som löste sig tack vare hjälpsamma personer. Jag blev så glad!

Lite sovmorgon i morgon och sen iväg till Söderhamn på jobbmöte.  Får se om jag hinner ut och fota lite innan jag åker..


Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar