lördag 12 mars 2011

Lamm och hundvalpar

Vilken vacker lördag vi fick idag!
Alec har legat på soffan hela dagen, han blev lurad av sina kusiner att dricka öl igår.. :) En klen Alec.. Hahaha!
Själv tog jag mig en tur på skotern, på hemvägen såg jag att Frida och Irene var ute i fårhagen med hundarna så jag åkte dit och hälsade på en stund. Skitmysig hundvalp på 8 veckor, så söta de är!
Själv tog jag mig en tur på skotern, på hemvägen såg jag att Frida och Irene var ute i fårhagen med hundarna så jag åkte dit och hälsade på en stund. Skitmysig hundvalp på 8 veckor, så söta de är!
Sen släpptes fåren ut, söta små lamm!




Valpens första fårmöte.. Frida tävlar i vallning, läckert! Hon åker runt mest hela sommrarna, England i somras, eller om det var Skottland? Fränt iallafall!

Min bror Martin fyller år idag, jag har inte varit dit.. Stackars lilla Malte blev magsjuk igår..
Förra året fick Martin en säckpipa av oss, han har som alltid tjatat om en sån.. Det var nog första och absolut sista gången vi fick se honom i kilt, hahah! För övrigt tror jag inte han lärt sig spela på den än...

Nu ska här drickas milkshake och slappas i soffan..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar