torsdag 24 mars 2011

Polar

Polar är bra tillochmed då de är trasiga..

Såhär är det, jag köpte ju en ny pulsklocka i början på året, nu har den börjat krångla.. Som igår på gymet.. Reagerar ju när pulsen ligger på 214.. Sen gick den ner till 93 och låg kvar där i 5 minuter, efter det dog jag.. 00 stod det på klockan..
Det var inte första gången den registrerar fel.. Såå, jag ringde till Polar för en stund sen, fick svar på första signalen. Han bad mig testa en grej och sen återkomma så han vet vilken del han ska skicka..
Sånt gillar jag, jag blir glad när folk svarar och när reklamationer inte är krångliga.. Det just sånt som gör mig till en nöjd kund..

Polar är bra!

Vet ni, det blåser vansinnigt mycket, så mycket att soptunnan nu står inomhus..

Nu ska jag sluta skriva och återgå till jobbet, lunchen tog just slut..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar