torsdag 3 mars 2011

Depp!

Nej fy vad tråkigt det blev där här med armbågen, jag har varit halvt smågrinig hela dagen, i smyg förstårs..

Just när träningen går som bäst så blir det sådär.. Nu är jag enarmad..

Annars då, snart helg, jag ska åka skoter om jag kan, jag ska träna om jag kan, annars ska jag inte göra någonting, om jag inte kan alltså..

Japp, gnällinlägg det här..

Måste ju avsluta med något bra.. hrm.. Nej det var illa, jag kan inte komma på något som är speciellt bra, förutom att det är fredag i morgon.. En jätterolig sak hände just, en gammal kompis hörde av sig, som jag inte har hört ett ljud från på flera år.. Det är roligt, jag blev glad.. När jag tänker efter så har det varit en bra dag idag, det är ju faktiskt bara den där armbågen som varit dålig..

En bild, bara för att det är trevligare med bilder bland texten.. Jag för nån vecka sen.. Jag är inte riktigt vuxen än..

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa favoritfototidningen!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar