tisdag 8 mars 2011

Grattis!

Jaaaha, vad har jag att säga om denna tisdag..
Idag när jag for till jobbet såg jag solen, det var första gången den kikade fram så tidigt, fint med morgonsol!
Arbetsdagen rusade förbi och det blev dags att gå hem.. For hem och bytte om och sen iväg till Jäderfors för att gratta farfar på födelsedagen! Grattis igen!


Kom hem och upptäckte att många av mina frön redan grott, jösses vad livliga de är! Jag sådde i lördags! Häftigt! Ska försöka montera dit belysning till helgen, så jag slipper långa spjångliga plantor...

Ja just, dagens armbågsuppdatering: Det blev inte bättre av träning. Kanske är bra att jag nu tar två vilodagar på rad, idag fanns inte tiden och i morgon ska jag in till sjukan och få vaccinsprutorna så då är det soffläge resten av dagen.. På tordag ska jag till gymet igen, då blir det ben, det gör inte ont i armbågen! :)

Det var någonting jag gått och funderat på idag som jag tänkte dela med mig av, men nu har jag glömt vad det var, kanske kommer tillbaka senare..

Nu blir det popcorn och soffan en stund. Sköna tisdag!

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar