lördag 5 mars 2011

Inre blödning..

Dagens armbågsuppdatering: Den känns bättre än igår, och igår kändes det bättre än i förrgår, det innebär att om det fortsätter såhär är jag snart bra igen.. Idag såg jag att jag var blå, det innebär att det är en inre blödning, undrar varför jag inte sett det tidigare?

Jag har nu spenderat några få minuter med att klistra in inlägg från metrobloggen här, jag provade göra ett bloggbyte för nån vecka sen.. Till Blogg.se, den gillade jag inte så jag flyttade tillbaka till metrobloggen.. Nu har jag fipplat lite här i några dagar och jag gillar allt hittills.. Det går jättefort att publicera, jättefort att ladda in bilder och det verkar inte finnas några spärrar.. Det gick tillochmed att klistra in bilder direkt i inlägget, det går inte på metro..

Som det känns är jag här för att stanna.. :)

Oj, nu upptäckte jag en till fantastisk grej här, denna blogg autosparar inläggen innan jag ens skrivit färdigt, jättebra! Galet frustrerande när inläggen råkar försvinna någonstans mellan "Enter" och "laddar upp".. Det har jag ju varit med om ett antal gånger..

Ligger i soffan och småplanerar morgondagen.. Vi ska till ett gapskjul och grilla korv, vet bara inte vilket gapskjul än.. Men korv ska vi ha och skoter ska vi åka.. Måste ju passa på medan det fortfarande är snö..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar